måndag 4 augusti 2014

Trötta intervaller, återhämtning och kräftor

Gav mig ut på tidigt återhämtningspass idag. Igår försökte jag på någon sorts fyrahundringar på den lätt kuperade grusrakan i skogen. Det gick så där i värmen. De första fyra på mellan 85-88s, set två 93-89, men på den nionde fanns inget kvar. 
I morse var låren stela och ömma. De har fått vila under sandlöpningen jag ägnat mig åt de senaste veckorna. 
Jag följde bitvis 52an idag ochparallella grusvägar ner till Hampetorps färjeläge. 
Eftersom semestern blev sen i år har det inte blivit något vinö-besök än, men det hinns väl med i veckan. 

 Annars kändes det riktigt bra på hemvägen då stelheten släppte och de sista kilometrarna började det gå normalfort igen. 
Fast varm blev man så det blev ett dopp på det. 
Sen rodde vi ut och drog upp kräftburarna. Skaplig utdelning trots varmt vatten:

Men nu mot oljeberget!

1 kommentar: